Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2016 06:36 - ДО МЕНЕ СПИШ - ИЛИАНА ФОНЧЕВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 472 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ДО  МЕНЕ  СПИШ

ДО  МЕНЕ  СПИШ.  НО  ТИ,  ДАЛИ  СИ  ТУКА.
ВЪВ  МИСЛИТЕ  СИ,  ОЩЕ  СИ  СИ  В  ПЛЕН
НА  ЧУВСТВАТА  ТИ,  ДЕТО  ВЪВ  ПРОЛУКА,
ПРОМЪКНАХА  СЕ,  ТИХИЧКО,  БЕЗ  МЕН.

ОСТАНАЛИ  В  СЪРЦЕТО  ТИ,  ЗА  МАЛКО,
ДА  ТЪРСЯТ  В  ТЕБЕ  ЧУЖДА,  ЛЮБОВТА.
НЕ  Е  ЛИ  ВЕЧЕ  КЪСНО,  ДАЖЕ  ЖАЛКО
ДА  БЪДА  ПРИМИРЕНА  СЪС  ТОВА.

КАКВО  НАМЕРИ  В  ЧУЖДИТЕ  КОПНЕЖИ,
КОГАТО  МОЙТЕ  ЛАСКИ,  ТЕ  ГОРЯТ.
НЕ  Е  ЛИ,  ВЕЧЕ,  БЯЛА  МОЙТА  НЕЖНОСТ,
ТА  ТЪРСИШ  ТИ,  ПРИ  ДРУГА  МОЯ  ЦВЯТ.

КАКВО  ТИ  ДАДЕ,  ОЩЕ  ЗА  НАГРАДА,
ЧЕ  ПОГЛЕДА  С  ЛЪЖИТЕ  ТИ  БЛЕСТИ.
ДАЛИ  НЕ  СИ  РАЗБРАЛ,  ЧЕ  ВЕЧЕ  СТРАДАМ,
ЧЕ  ДАЖЕ  И  ЦЕЛУВКАТА,  ГОРЧИ.

И  ОЩЕ  ЧАКАМ.  ЗНАЯ,  ЩЕ  СЕ  ВЪРНЕШ,
ОТНОВО  ТУК,  ВЪВ  НАШЕТО  ЛЕГЛО.
С  ЦЕЛУВКА  СЛАДКА,  ПАК  ДА  МЕ  ПРЕГЪРНЕШ
И  ТИХО  ДА  НАШЕПВАШ,  ЗА  ЛЮБОВ...

И  ЩЕ  ПОВЯРВАМ,  ЧЕ  БИЛО  ПОСЛЕДНО...
И  ПАК  ДО  МЕН  СИ,  ДАЖЕ  В  МИСЪЛТА.
И  ЩЕ  СЕ  СГУША  В  ПОГЛЕДА,  НЕРЕДНО...
АЗ  ИМАМ  ОБИЧ.  И  ЩЕ  ТИ,  ПРОСТЯ!

ДО  МЕНЕ  СПИШ.  И  ПАК  СЪМ  ВЪВ  СЪРЦЕТО.
И  НЯМА  ТАМ,  ПРОЛУКА  В  ЛЮБОВТА.
И  ВЯРВАМ,  ЧЕ  ДО  КРАЯ  НИ,  РЪЦЕТЕ
ЩЕ  ТЪРСЯТ  НАС,  СЪС  ОБИЧ  ВЪВ  СЪНЯ!

image

Автор:  Илиана  Фончева



Гласувай:
7


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12191461
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80650
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930