Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2017 09:09 - ТВЪРДО КАЦАНЕ - СПАСКА ГАЦЕВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 909 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ТВЪРДО  КАЦАНЕ

ЧОВЕК  ВСЕ  ТРЯБВА  НЕЩО  ДА  РИСКУВА.
РИСКУВАХ  ВСИЧКО  В  СВОЯ  СБЪРКАН  ДЕН.
НА  ТОЗИ,  КОЙТО  ПЛАХО  МЕ  РИСУВАШЕ,
МУ  КАЗАХ:  „НЕ  ПОВТАРЯЙ  ПОЛ  ГОГЕН".

И  ТОЙ  НАПУСНА  ЖЪЛТАТА  МИ  КЪЩА.
ПОЕТА,  ПОСВЕТИЛ  МИ  СВОЯ  СТИХ,
ОБЪРКАТА  ВНЕЗАПНО,  ГО  ДОВЪРШИХ
С  ЕДНИЧКА  ФРАЗА:  „КАТО  ПЛЪХ  СИ  ТИХ".

СЪНУВАХ  ДРУГ  В  ЗАКОННОТО  СИ  ЛОЖЕ.
ВЪВ  СТОЛ  ЗА  ДРУГ  УБИВАХ  СВОЯ  ДЕН.
И  ЗНАЯ  И  СЕГА,  ЧЕ  Е  ВЪЗМОЖНО
И  ДРУГИ  ДА  ЖИВЕЯТ  КАТО  МЕН.

ЧОВЕК  ВСЕ  ТРЯБВА  НЕЩО  ДА  РИСКУВА.
А  МОЯТ  РИСК  Е  БИЛ  НЕОТМЕНИМ.
АЗ  ИСКАХ  НЯКОЙ  ДА  МЕ  НАРИСУВА
НЕ  КАТО  ПЛЪТ,  А  КАТО  СЛЪНЧЕВ  ДИМ.

ДА  МЕ  ОБИКНЕ  НЯКОЙ  И  БЕЗ  РИМИ.
И  ОНЗИ,  СЕДНАЛ  В  МОЯ  СТОЛ  -  НЕВЕЖ  -
КАТО  ЧОВЕК  ВЕДНЪЖ  ДА  СИ  ЗАМИНЕ
И  ДА  СТОПИ  ДУШЕВНИЯ  МИ  СКРЕЖ.

ПРЕМНОГО  РИСК  ЗА  ТЛЕННОТО  НИ  ВРЕМЕ.
КАКВО  СЕГА,  ЧЕ  СКЪРЦАМ  СЪС  ЗЪБИ?
САМА  ИЗБРАХ  ЧОВЕШКОТО  СИ  БРЕМЕ,
ЗАЛУТАНА  СРЕД  ХОРСКИТЕ  СЪДБИ.

ТРЕВОГАТА  МОКРИ  СУХИТЕ  МИ  ПРЪСТИ.
И  ГРЕЯТ  СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ  НА  ГОГ.
НЕ  БИВА  НИКОЙ  РИСКЪТ  ДА  ИЗПУСНЕ
ПОНЕ  ВЕДНЪЖ  ДА  СЕ  ПОЧУВСТВА  БОГ.

image

Автор:  Спаска  Гацева



Гласувай:
7


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12192389
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80651
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930