Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2012 08:58 - ПРИЗНАНИЕ - ЛЮДМИЛА ИСАЕВА
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 331 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 11.08.2012 08:58


                       ПРИЗНАНИЕ

       ДОСТОЙНСТВОТО  СИ  ДА  ЗАПАЗЯ  СЪУМЯХ.
ВРЪХЛИТАХА  МЕ  ВЕТРОВЕ  СТУДЕНИ,
ГОРЧИЛКИ  ПИХ  И  НИЗОСТИ  ПОЗНАХ,
НО  НИКОГА  НЕ  ПАДНАХ  НА  КОЛЕНЕ.

       КОГАТО  ТРЯБВАШЕ  ДА  РАЗБЕРА,
ЧЕ  СИ  ОТИВА  ЛЮБОВТА  ОТ  МЕНЕ,
СЪМ  ЧУВСТВАЛА  -  ОТ  МЪКА  ЩЕ  УМРА,
НО  НИКОГА  НЕ  ПАДАХ  НА  КОЛЕНЕ.

       ДОРИ  ПРЕД  ТАЗИ,  ДЕТО  МЕ  РОДИ,
ПРЕД  НЕЙНИТЕ  ЗЕНИЦИ  НАСЪЛЗЕНИ,
СТОЯХ  ВИНОВНИЦА  ЗА  ХИЛЯДИ  БЕДИ
РАЗКАЯНА,  НО  НЕ  И  НА  КОЛЕНЕ...

       ...  ЗАЩО  СЕГА  СИ  СПОМНИХ  ИЗВЕДНЪЖ
ПАРИЖКОТО  НАВЪСЕНО  ПРЕДГРАДИЕ,
УБИЙСТВЕНИЯТ,  МОНОТОНЕН  ДЪЖД
И  ОНОВА  ДО  УЖАС  БЯЛО  ЗДАНИЕ.

       ТАМ  СТРАННИ  ХОРА  ПОКРАЙ  МЕН  КРЪЖАТ,
РАЗЧИТАТ  ТАЙНСТВЕНАТА  ДИАГРАМА
НА  БОЛНАТА  МИ  КРЪВ...  ТЕ  ЩЕ  РЕШАТ
СЪДБАТА  МИ...   И  АЗ  ЛЕЖА  БЕЗПАМЕТНА.

       И  В  МИГ  НЕВЕРОЯТНИТЕ  СЛОВА,
В  ПРОСЪНИЦА  ДОШЛИ:  „ЩЕ  ЖИВЕЕ..."
И  ВЕЧЕ  СМЪТНО  ПОМНЯ  СЛЕД  ТОВА
КРАЙ  РЕЛСИТЕ  В  ОБРАТЕН  ПЪТ  МЕ  ВЗЕМАТ

       И  ПАК  ПОЛИТАМ,  БЕЗ  ДА  РАЗБЕРА,
КЪМ  ТАЗИ,  ЗА  КОЯТО  УЖАСЕНО
СЪМ  МИСЛИЛА,  ЧЕ  НЯМА  ДА  СЪЗРА:
КЪМ  БАЩИНАТА  ПРЪСТ  БЛАГОСЛОВЕНА.

       КАК  Я  ПОЧУВСТВА  ВЯРНАТА  МИ  КРЪВ,
КАК  БЛИКНАХА  СЪЛЗИТЕ  СПОТАЕНИ...
ДА.  СПОМНЯМ  СИ  ТОГАЗ  ЗА  ПЪРВИ  ПЪТ
ПРЕД  НЕЯ  МЪЛКОМ  -  ПАДНАХ  НА  КОЛЕНЕ...

                                image

София - Париж - Болницата
Людмила Исаева



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12222722
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80792
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930