Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2012 10:29 - ЕОЛОВА СТРУНА - БОГОМИЛ ТРИФОНОВ
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 269 Коментари: 0 Гласове:
0



                                     ЕОЛОВА   СТРУНА

       ОЗАРИ  МЕ  ОТБЛИЗО,  ЗАЛЕЙ  МЕ  С  УСМИВКАТА  СИНЯ
НА  ОЧИТЕ  СИ  -  ТОЛКОВА  БИСТРИ  И  ПРЯМИ  ОЧИ!
ПОМОГНИ  МИ  ДА  ЧУЯ,  КАК  В  МЕН  ЕХОВИТО  ЗВУЧИ
ТЪНЪК  ГЛАС,  ОТ  НАШАРЕНА  С  ПАЛАВА  ГЛЕЧ  ОКАРИНА!

       ДА  МИ  ГРАБНЕ  ДЛАНТА  И  ПОВЕЛ  МЕ  ПРЕЗ  ВЛАЖНИ  МОРАВИ,
ДА  МИ  СОЧИ  ГДЕ  ЯГОДИ  И  БОРОВИНКИ  РАСТАТ.
ДА  ПРОКАШЛЯ  ВНЕЗАПНО  КОЛА  ПО  ДЪРВАРСКИЯ  ПЪТ.
ДА  СЪНУВАМ  ЛЕГЕНДИ  -  ЮНАЦИ  ДА  ВИЖДАМ  НАЯВЕ!

       ТВОЯТ  ГЛАС  МИ  ПРИЛИЧА  НА  ЗЛАТНА  ЕОЛОВА  СТРУНА,
В  НЕГО  СОЙКА  СЪБУДЕНА  ПЪРХА  КРИЛЕТЕ  ЕДВА.
СЯКАШ  ПРАВЕНА  ТОЧНО  ЗА  МОЯТА  БУЙНА  ГЛАВА,
В  ЗАСНЕЖЕНА  РЕКА  ПОТРЕПЕРВА  КОРОНАТА  ЛУННА.

       РОМАНТИЧНО  ВИДЕНИЕ,  ПРИКАЗКА  В  СУМРАКА  ГРАДСКИ!
МИНАХ  ПЪТ  НА  СЪМНЕНИЯ,  НА  НЕПОСИЛЕН  ДВУБОЙ.
МОЯТ  БЯГ  КЪМ  ДАЛЕЧНОТО  СЛЪНЦЕ  ЗАБРАВИ  ПОКОЙ
И  НЕЩАСТЕН  БИХ  БИЛ  БЕЗ  ВЕНЕЦА  НА  ТВОИТЕ  ЛАСКИ.

       АЛА  С  ТЕБ  СЪМ  БОГАТ.  С  ТВОЯ  ГЛАС  И  ДУШАТА  ТИ  КРОТКА.
ЧИЙ  ВНУШИТЕЛЕН  ЗОВ  МИ  Е  ТАЯ  ЛЮБОВ  ПОЖЕЛАЛ?
ВИЖДАМ  МАМА,  ЗА  КРАТКО  ВЪЗКРЪСНАЛА,  В  ТОПЛИЯ  ШАЛ
С  БЛАГОСЛОВ  ДА  НИ  КИМА  ОТ  СВОЯТА  ОБЛАЧНА  ЛОДКА!

                                               image

Богомил Трифонов
Посветино  на:  Здравка



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12222405
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80792
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930