Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2012 10:12 - СЛАВА НА ВЕЛИКИЯ ГОСПОД БОГ! - СВ. СЕРАФИМ ВИРИЦКИ
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 476 Коментари: 0 Гласове:
0



             СЛАВА   НА   ВЕЛИКИЯ   ГОСПОД   БОГ!

       СЛАВА  НА  ВЕЛИКИЯ  ГОСПОД  БОГ!
РАДОСТНО  ЗАПЕЙ, МОЙ  ДУХ!
СЪС  СЪРЦЕТО  СИ  СЕ  СТРЕМЯ  КЪМ  СВЕТИЯ  ЧЕРТОГ,
ТАМ,  КЪДЕТО  Е  ПРЕСЛАДКИЯТ  ИИСУС!

       ТИ  СИ  ЕДНИЧКА  НАДЕЖДА  В  ЖИВОТА  МИ,
В  СКЪРБИ  И  БОЛКИ  ЧРЕЗ  ТЕБ  СЕ  СЪЖИВЯВАМ.
БЪДИ  МИ  РАДОСТ,  ПОКРОВ  И  НАДЕЖДА,
САМ,  АЗ  НА  ТЕБ  -  ЗА  ЦЯЛ  ЖИВОТ  СЕ  ПРЕДАВАМ.

       О,  МОЙ  ПРЕКРАСНИ  ЕДНИЧКИ  СПАСИТЕЛЮ,
ДАЙ  МИ  ТВОЯТА  БЛАГОДАТ!
НА  МОЯ  ЖИВОТ  ТИ  СИ  ЧУДЕСЕН  ПАЗИТЕЛ
И  НЕЖНА  МАЙКА  И  ЩЕДЪР  БАЩА.

       ОТ  ГОРНАТА  СЛАВА  БИВАМ  ОГРАБВАН,
ДАЛЕЧ  ДА  БЪДЕ  ОТ  МЕН  ВСЯКА  ЗЕМНА  СУЕТА!
С  ДУХА  И  СЪРЦЕТО  СИ  СЕ  УСТРЕМЯВАМ
КЪМ  ЖИВОТА  НЕБЕСЕН  С  НЕГОВАТА  КРАСОТА...

       ТАМ,  В  НЕБЕСАТА,  ВСИЧКИ  СВЕТИ  СЪБОРИ
И  МИЛЯРДИТЕ  БЕЗПЛЪТНИ  ЧИНОВЕ
ПЕСЕН  ПЕЯТ  В  БОЖЕСТВЕН  ХОР:
„СВЯТ,  СВЯТ,  СВЯТ  НА  НАШИЙ  БОГ,  ГОСПОД  САВАОТ!"

       СЪРЦЕТО  МИ  ОТ  ТЕБ  ВИНАГИ  СЕ  ВЕСЕЛИ.
ТИ  СИ  МОЯТ  СЪЗДАТЕЛ,  МОЯТ  БОГ  И  ОТЕЦ;
ДУШАТА  ГРЕШНА  КЪМ  НЕБЕТО  СЕ  СТРЕМИ  - 
ТАМ  ЗА  ВСИЧКИ  СКЪРБИ  И  БОЛКИ  ИДВА  КОНЕЦ.

       СЛАВА  НА  ВЕЛИКИЯ  ГОСПОД  БОГ!
РАДОСТНО  ЗАПЕЙ,  МОЙ  ДУХ!
СЪС  СЪРЦЕТО  СИ  СЕ  СТРЕМЯ  КЪМ  СВЕТИЯ  ЧЕРТОГ,
ТАМ,  КЪДЕТО  Е  ПРЕСЛАДКИЯТ  ИИСУС!...

                image

Св.  Серафим  Вирицки



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12216240
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80776
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930