Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2013 17:48 - ШИНЕЛ - МИРЯНА БАШЕВА
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 427 Коментари: 0 Гласове:
2



                               ШИНЕЛ

       АЗ  СПЯ  И  СЪНУВАМ.  (ТОВА  Е  АНТРАКТ.
ЩЕ  ИМАМ  ЛИ  ДЕЙСТВИЕ  ТРЕТО?)
И  ВСЕ  МИ  СЕ  СТРУВА,  ЧЕ  НЯКОЙ...
ФАКТ!  -  НЯКОЙ  -  СЛЕД  МЕНЕ,  КЛЕТАТА!

       АЗ  ХЛЪТВАМ  В  СЪНЯ  КАТО  НЕГЪР  В  ТУНЕЛ.
И  С  КАМЕННА  НЕИЗМЕННОСТ
СЕ  ВИЖДАМ  -  ОБЛЕЧЕНА  В  ТЕЖЪК  ШИНЕЛ...
А  ОНЯ  ВЪРВИ  СЛЕД  МЕНЕ!

       ПЛЕТА  СЕ  В  КОВАРНИТЕ  ЧЕРНИ  ПОЛИ.
ЯКАТА  МИ  -  ЖИВА  ЛИСИЦА,
БОА-ОДУШВАЧ  ИЛИ  ПОР-ИСПОЛИН.
А  ОНЯ  -  СЛЕД  МЕН...  (МИЛИЦИЯ!!!)

       НИ  КАТ,  НИ  ЧОВЕК.  САМО  ОНЯ  -  ПЕША
СЕ  МЪКНЕ;  И  КАКАНИЖЕ:
„ТИ  ИМАШ  ШИНЕЛ.  А  ПОД  НЕГО  -  ДУША?
ДАЙ  ЕДНОТО  ОТ  ТЯХ  НА  БЛИЖНИЯ!"

       КРЕЩЯ,  КАКТО  ВСИЧКИ  КРЕЩИМ  В  СВОЯ  СЪН  - 
БЕЗСМИСЛЕН  ПОДВОДЕН  ПИСЪК:
„НЕ  ПИПАЙ!  НЕ  СЪМ  ОТ  ОНИЯ!
НЕ  СЪМ!!!  АЗ  ДАЖЕ  НЕ  ЗНАМ  КОИ  СА..."

       ТЪТНЕЖЪТ  НА  РЕЙСА  ЗА  „МЛАДОСТ-1"
РАЗДРУСВА  СЪНЯ  НА  АТОМИ.
В  НЕБЕТО  ВИСИ  САМОЛЕТНО  ВЛАКНО.
В  АНТРЕТО  ВИСЯТ  ПАЛТАТА  МИ.

       ПОД  МЕНЕ  Е  СИГУРНА  ЖИЛИЩНА  ПЛОЩ.
ПРЕД  МЕНЕ  Е  ВЕЧНОСТ!  НЕ  Е  ЛИ?
А  ВСЕ  МИ  СЕ  СТРУВА,  ЧЕ  НЯКОЯ  НОЩ
ЩЕ  ТРЪГНА  ДА  ГРАБЯ  ШИНЕЛИ...

                       image

Миряна  Башева



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12216613
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80781
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930