Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2013 10:29 - ВИНА - ИВАЙЛО БАЛАБАНОВ
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 346 Коментари: 0 Гласове:
2



                              ВИНА

       АЗ  ВЕЧЕ  НЕ  УСЕЩАМ  ТОПЛИНАТА
НА  ПРЯСНО  ИЗОРАНИТЕ  БРАЗДИ.
ЗЕМЯТА  МИ  Е  ЧУЖДА,  НЕПОЗНАТА
И  НЕ  Е  ЛАСКАВА  КАТО  ПРЕДИ.

       ТОВА  Е  МОЯТ  ГРЯХ  И  МОЙТА  ДРАМА.
ТОВА  Е  ВСЪЩНОСТ  МОЯТА  ВИНА  - 
САМООТЛЪЧИХ  СЕ  И  ХВЪРЛИХ  КАМЪК
ПО  МОЙТА  ГОРДА  ЮЖНА  ПЛАНИНА.

       ПОВЯРВАХ  В  ЩЕМПЪЛИТЕ  НА  ПАСПОРТА,
НО  МЕСТОЖИТЕЛСТВОТО  Е  ЛЪЖА.
СЕГА  КАТО  ПРЕРЯЗАНА  АОРТА
КЪРВИ  ПРЕРЯЗАНАТА  МИ  ДУША.

       В  СТУДЕНИТЕ  И  СВЕТЛИ  ГРАДСКИ  КРЪЧМИ
АЗ  СЕ  НАУЧИХ  ДЪЛГО  ДА  МЪЛЧА.
И  ВМЕСТО  ПЕСНИ,  МЪТЯ  ДУМИ  МЪЧНИ
ВЪВ  СВОЙТА  БИВШОВЕСЕЛА  ДУША.

       ОТ  СВОЯ  РОД  АЗ  ПЪРВИ  СЪМ  РАЗЛИЧЕН.
ЗА  ДЪЖД  СЪМ  ГЛУХ,  ЗА  ЖИТНА  ШИР  СЪМ  СЛЯП.
СЪГЛАСЕН  СЪМ  С ТОВА,  ЧЕ  ВИ  ПРИЛИЧАМ
НА  ЖИВ  РОБОТ  ПРЕД  ФУРНАТА  ЗА  ХЛЯБ.

       ДУХЪТ  МИ  СТРАДА,  МОЯТ  ДУХ  Е  БОЛЕН
И  ГРЕШЕН,  А  ДУШАТА  МИ  -  САМА...
ЗАЩО  САМОИЗТРЪГНАХ  СВОЯ  КОРЕН?
НЕ  ЗНАМ  ЗАЩО,  НО  ЗНАМ,  ЧЕ  Е  ВИНА...

image

Автор:  Ивайло  Балабанов
На  моя  голям  приятел  Димитър  Шидеров
от  Капитан  Андреево



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12240026
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80802
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930