Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2013 22:42 - НЕ СЪМ - СТАНКА ПЕНЧЕВА
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1763 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 13.02.2013 15:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                               НЕ  СЪМ

      НЕ  СЪМ  ОГРАБЕНА,  ОПУСТОШЕНА,
НИМА  СЕ  СВЪРШВА  ОГЪНЯТ,
ЗАЩОТО  НЯКОГА  Е  ГРЯЛ?
НИМА  ПРЕСЕКВАТ  ИЗВОРИТЕ  ЧИСТИ,
ЗАЩОТО  НЯКОЙ  ОЖАДНЯЛ  Е  ДЪЛГО  ПИЛ
И  ТРЪГНАЛ  СИ,  НЕХАЙНО  Е  СВАЛИЛ
ВЪВ  КЛАДЕНЧЕТО  КАМЪНИ  И  ЛИСТИ?

        ИЗБИСТРИ  СЕ  ДУШАТА  МИ.
ИЗТЛАСКА
МЪТНОТО  И  ГНИЛОТО.
И  БЛИКВАТ  ПАК  ВОДИТЕ  ЛАСКАВИ
С  ПРЕДИШНА  СИЛА.

       НЕ  СЕ  ПРОЩАВА.
НО  СЕ  НАДЖИВЯВА.
АКО  НА  ТОЯ  СВЯТ
СА  ВЗЕМАЛИ  ОТ  ТЕБЕ  - 

      ЗНАЧИ  СИ  БОГАТ.
А  ВЗЕЛИЯТ  -  Е  БЕДЕН...

image

Станка  Пенчева



Гласувай:
3


Вълнообразно


1. krysy - И все пак, оригиналът изглежда така:
13.02.2013 14:12
Не съм ограбена, опустошена,
Нима се свършва огънят,
Защото някога е грял?
Нима пресекват изворите чисти,
Защото някой ожаднял е дълго пил
И тръгнал си, нехайно е свалил
Във кладенчето камъни и листи?

Избистри се душата ми,
Изтласка
мътното и гнилото.
И бликат пак водите ласкави
С предишна сила.
Не се прощава.
Но се надживява.
Ако на тоя свят
Са вземали от тебе –
Значи си богат.
А взелият е беден.

цитирай
2. ambroziia - Не съм ограбена, опустошена, Нима ...
13.02.2013 15:20
krysy написа:
Не съм ограбена, опустошена,
Нима се свършва огънят,
Защото някога е грял?
Нима пресекват изворите чисти,
Защото някой ожаднял е дълго пил
И тръгнал си, нехайно е свалил
Във кладенчето камъни и листи?

Избистри се душата ми,
Изтласка
мътното и гнилото.
И бликат пак водите ласкави
С предишна сила.
Не се прощава.
Но се надживява.
Ако на тоя свят
Са вземали от тебе –
Значи си богат.
А взелият е беден.




цитирай
3. ambroziia - Не съм ограбена, опустошена, Нима ...
13.02.2013 15:26
krysy написа:
Не съм ограбена, опустошена,
Нима се свършва огънят,
Защото някога е грял?
Нима пресекват изворите чисти,
Защото някой ожаднял е дълго пил
И тръгнал си, нехайно е свалил
Във кладенчето камъни и листи?

Избистри се душата ми,
Изтласка
мътното и гнилото.
И бликат пак водите ласкави
С предишна сила.
Не се прощава.
Но се надживява.
Ако на тоя свят
Са вземали от тебе –
Значи си богат.
А взелият е беден.



krisi, този вариант, който си ми написала, наистина е най-добрият.
Благодаря!
Публикувала съм го и като: „Не съм ограбена, опустошена ", но пак не е достатъчно пълен текста като твоя.
Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12220147
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80787
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930