Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2013 08:03 - НЕТЪРПЕНИЕ - ВИЛХЕЛМ МЮЛЕР
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 283 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                НЕТЪРПЕНИЕ

ПО  ВСИЧКИ  ДЪРВЕСА  ЩЕ  ГО  ИЗРЕЖА
И  ПОСЛЕ  ВЪРХУ  ВСЕКИ  КАМЪК  ТЕЖЪК;
     ЩЕ  ГО  ПОСЕЯ  ВРЕДОМ  КАТО  СЕМЕ,
ЗА  ДА  ПОНИКНАТ  РОЙ  ЦВЕТЯ  СЛЕД  ВРЕМЕ;
НА  ВСЕКИ  ЛИСТ  ЩЕ  ГО  НАПИША...   ТО  Е:
„СЪРЦЕТО  МИ  ЩЕ  БЪДЕ  ВЕЧНО  ТВОЕ!"

     ЩЕ  ХВАНА  И  НАУЧА  НЯКОЙ  СЛАВЕЙ
НА  СЛОВОТО  ЧОВЕШКО  -  ТОЙ  ТОГАВА
НА  МОЯТА  ДУША  С  КОПНЕЖА  ГОРЪК,
С  ГЛАСА  НА  МОЯТА  ДУША  ЩЕ  ЗАГОВОРИ,
ЩЕ  ПЕЕ  В  ЗДРАЧ  ПРЕД  НЕЙНИТЕ  ПОКОИ:
„СЪРЦЕТО  МИ  ЩЕ  БЪДЕ  ВЕЧНО  ТВОЕ!"

     С  ДЪХА  СИ  ЩЕ  ГО  ДАМ  И  НА  ЗЕФИРА;
ТА  ТЪЙ  ДА  ШУМОЛИ  В  ЛЕСА  РАЗМИРЕН;
ДА  БЛЕСНЕ  ПО  ЦВЕТЯТА  ЗАМЕЧТАНИ
И  ДА  ДЪХТИ  СЪС  ТЕХНИТЕ  УХАНИЯ;
ДА  ЗАЕХТИ  СРЕД  ГРОХОТА  В  ПРИБОЯ:
„СЪРЦЕТО  МИ  ЩЕ  БЪДЕ  ВЕЧНО  ТВОЕ!"

     ТО  ВЕЧЕ  В  ПОГЛЕДА  СТОИ  ОТКРИТО,
ПЛАМТИ  ДОРИ  И  ЖАРИ  ПО  СТРАНИТЕ,
И  ПИШЕ  ГО  НА  УСТНИТЕ  МИ  БЛЕДНИ;
ЩЕ  ШЕПНЕ  ВЪВ  ВЪЗДИШКИТЕ  ПОСЛЕДНИ
ИЛИ  ЩЕ  ЕКНЕ  В  ХЛАДКИТЕ  УСОИ:
„СЪРЦЕТО  МИ  ЩЕ  БЪДЕ  ВЕЧНО  ТВОЕ!"


                image

   Превод  от  немски:  Димитър  Стоевски



Гласувай:
5


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12241386
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80802
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930