Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2014 09:10 - ЗАЩОТО СЪМ ЖЕНА - МАРИЯ ВЕРГОВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 722 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      ЗАЩОТО  СЪМ  ЖЕНА

ТАКАВА  СЪМ,  ЗАЩОТО  СЪМ  ЖЕНА  - 
ПРОМЕНЛИВА,  ВЛУДЯВАЩО  РАЗЛИЧНА.
      ПОНЯКОГА  СЪМ  АНГЕЛСКИ  ДОБРА,
ПОНЯКОГА  НА  ДЕМОН  ЗАПРИЛИЧВАМ.

НЕДЕЙ  ДА  МЕ  УПРЕКВАШ,  ЧЕ  БЕЗЧЕТ
ЛЮБОВНИ  ДУМИ  МОГА  ДА  ПОВТАРЯМ,
     А  ПОСЛЕ,  ПО-СТУДЕНА  И  ОТ  ЛЕД,
С  МЪЛЧАНИЕ  ОТ  СТУД  ДА  ТЕ  ИЗГАРЯМ.

ЧЕ  МОЖЕ  ДНЕС  ОТ  ГНЯВ  ДА  СЕ  ВЗРИВЯ
И  В  МЕНЕ  ДА  ИЗРИГНАТ  СТО  ВУЛКАНА,
      А  УТРЕ  -  КРОТКА,  МИЛА  И  ДОБРА  - 
ДА  ЛЕГНА  АЗ  ДО  МЪЖКОТО  ТИ  РАМО.

      И  ЗАРАД  МЕН  ГОРКОТО  ТИ  СЪРЦЕ
БЕЗ  МИЛОСТ  И  БЕЗ  ЖАЛ  ДА  Е  СЛОМЕНО,
А  СЛЕД  ТОВА,  С  НАИВНОСТ  НА  ДЕТЕ,
ДА  ПЛАЧА  ЗА  ВРАБЧЕ  С  КРИЛО  РАНЕНО.

НЕ  ЩЕ  МЕ  РАЗБЕРЕШ,  НЕ  МЕ  ВИНИ!
И  ДРУГИ  ПРЕДИ  ТЕБ  НЕ  СА  УСПЕЛИ.
      ПРЕЗ  ВЕКОВЕТЕ  КОЛКО  ЛИ  ЖЕНИ
ДУХА  СИ  БУЕН  В  МОЙТА  КРЪВ  СА  ВЛЕЛИ!

И  В  ЛАБИРИНТИТЕ  НА  МОЯТА  ДУША,
КОГАТО  БЕЗВЪЗВРАТНО  СЕ  ИЗГУБИШ,
      НЕДЕЙ,  НЕ  МЕ  УПРЕКВАЙ  ЗА  ТОВА!
ТИ  САМ  ВЪВ  МЕН  ПОИСКА  ДА  СЕ  ВЛЮБИШ!


                  image

                             Мария  Вергова



Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12221345
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80791
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930