Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2014 08:26 - NOTA BENE - ПЕТРАНКА БОЖКОВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 486 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
           NOTA  BENE

И  ПОНЕЖЕ  НЕ  СЪМ  ОТ  КАМЪК  - 
ДА  ОЦЕЛЯВАМ  СЛЕД  ВСИЧКО,
     ИСКАМ  ДА  ЗНАЕШ  САМО,
ЧЕ  ОСЛЕПЯХ  ОТ  ТИЧАНЕ.

БЪРЗАХ  ПО  СТРЪМНИТЕ  УЛИЦИ
НА  ДЕЛНИЧНАТА  ГОЛГОТА.
      ОБИЧАМ  БЕЛИ  ЛЮЛЯЦИ.
ТРЪНЧЕ  МИ  ВЛЕЗЕ  В  ОКОТО.

НА  ЕДНО  КРЪСТОВИЩЕ  СТАРО
ПРЕДИ  ДА  СВЕТНЕ  ЗЕЛЕНОТО,
      СЕ  СПЪНАХ  НА  ТРОТОАРА
МЕЖДУ  МЕЧТИ  И  СЪМНЕНИЯ.

      С  ОЖУЛЕНО  СЛЕПООЧИЕ
И  С  ТЪРПЕЛИВА  УСМИВКА
ПАК  ХУКНАХ  ПО  СИВИТЕ  ПЛОЧИ
И  СИ  ПОВТАРЯХ:  „ЩЕ  СВИКНА... "

ТИЧАХ  -  ДА  ТЕ  НАСТИГНА,
ДА  ПОВЪРВИМ  ПОД  ЗВЕЗДИТЕ.
      ВЯТЪРЪТ  МИ  НАМИГНА
И  ХВЪРЛИ  ПЕПЕЛ  В  ОЧИТЕ  МИ.

БЪРЗАХ  ДА  ИЗПРЕВАРЯ
ВСЕКИ  ТВОЙ  ПОГЛЕД  НАКРИВО.
      МЪЛНИЯ  МЕ  УДАРИ.
НИЩО.  НАЛИ  СЪМ  ЖИВА?

НО  ПОНЕЖЕ  НЕ  СЪМ  ОТ  ЖЕЛЯЗО  - 
      ДА  НЕ  МИ  ПУКА  ОТ  НИЩО,
ТРЪГВАМ  СИ.  НЕЗАБЕЛЯЗАНА.
БОЛКАТА  МЕ  РАЗНИЩИ.

СЛЕД  ВСЯКА  ТВОЯ  ПРИЩЯВКА
      КОЙТО  ИСКА  -  ДА  ТИЧА.
АЗ  СИ  ПОДАВАМ  ОСТАВКАТА
ОТ  ПОСТА  „ТОЧНО  МОМИЧЕ!".

image

Петранка  Божкова



Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12219149
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80786
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930