Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2014 07:48 - МОЛИТВА В АНХИАЛО - ДИМИТЪР ЗЛАТЕВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 334 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
МОЛИТВА  В  АНХИАЛО

„Чувам  как  и  моите  сили  изветряват,  а
поезията...  Що  е  поезия  без  дела?  Само  силният
като  вино  живот  ражда  опиваща  като  вино
поезия.  Но  где  е  този  живот,  где..."
Пею  Яворов

КЪДЕ  Е  ЖИВОТЪТ-ОПИВАЩО  ВИНО?
И  БУРЯТА,  ДЕТО  КРЪВТА  РАЗИГРАВА?
В  ХОМОТА  КРАЙ  МЕНЕ  -  СТРАДАЛЦИ  НЕВИННИ;
ЖИВОТ-ПЕПЕЛИЩЕ,  БЕЗ  ИСКРА  ЖАРАВА!

БОРБАТА  ЗА  ЧЕРНИЯ  ЗАЛЪК  ЖЕСТОКО
ГНЕТИ  И  УБИВА  МЛАДЕЖКАТА  ВОЛЯ.
И  САМ  СРЕД  ТЪЛПАТА  ВЪРВЯ  БЕЗ  ПОСОКА,
И  В  НЕЙНОТО  ИМЕ  ЗА  ДРУГ  ЖРЕБИЙ  МОЛЯ.

В  СЪРЦЕТО  НАПИРАТ  ПРОТЕСТ  И  НЕНАВИСТ,
И  ЖАЖДА  ЗА  ДЕЛО,  И  ПОРИВ  СИНОВЕН...
НО  БУЦА,  ВЪВ  ГЪРЛОТО  СПРЯЛА,  МЕ  ДАВИ
И  СТЕНЕ  ДУШАТА  МИ  -  ГЛАРУС  БЕЗДОМЕН.

ДУШАТА  СЕ  МЯТА  -  СЕСТРА  НА  ПРИБОЯ!  -
И  ТЪРСИ  ЗА  СТРОФИТЕ  ОГНЕНИ  РИМИ.
МОРЕ,  ВЪВ  СКАЛИТЕ  РАЗБИЙ  МИ  ПОКОЯ
ИЛИ,  ТАТКОВИНО,  ЗА  БОЙ  ПРИЗОВИ  МЕ!

РОДИНО  СТРАДАЛНА,  СМИЛИ  СЕ  НАД  МЕНЕ
С  БУНТОВНА  НАПИТКА  -  ЛЮБОВ  И  ОМРАЗА!
НЕ  ИСКАМ  НИ  ЗЛАТО,  НИ  СЛАВА  НА  ГЕНИЙ.
С  БЕЗЛИЧЕН  ПОКОЙ  ТИ  НЕДЕЙ  МЕ  НАКАЗВА!

image

Димитър  Златев



Гласувай:
5


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12221628
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80792
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930