Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2014 12:14 - СЛУЧКА НА КАРАВАНАТА - ИВАН ХРИСТОВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 480 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
СЛУЧКА  НА  КАРАВАНАТА

В  КРАЯ  НА  ДЪЖДОВНО  ЛЯТО,
СЛЕД  СЕДМИЦА  УСИЛЕН  ТРУД,
В  ДЪРВЕТА,  СРЕД  ЛИСТА  ОТ  ЗЛАТО,
МЕ  ВОДИ  В  ЧЕРЕН  ПЪТ  КОЛАТА
ПО  ВЯТЪР,  С  КИКОТА  НА  ЛУД.

И  МИЛИЧКАТА  КАРАВАНА
СЕ  БЕЛВА  В  ПОГЛЕДА  МИ  СИВ
И  СИН,  ЩОМ  В  ЧАКАЩАТА  БРАВА
(А  ТЯ  НЕ  МИ  ИЗНЕВЕРЯВА!)
НАПЪХВАМ  КЛЮЧ  ПОД  СТОН  РЪЖДИВ.

ПРЕДИ  ВРАТАТА  ДА  ОТВОРЯ,
СЪЗИРАМ:  БЯЛОТО  ПОЛЕ
ОПЛЕСКАЛ  НЯКАКЪВ  ЗЛОСТОРНИК
С  ПРЕЗРЕЛИ  СЛИВИ  ТУК,  ПРЕД  ВХОДА,
КАТО  В  КАРТИНА  НА  МОНЕ.

В  ГЛАВАТА  МИ  РОЯК ОТ  МИСЛИ  -
НАСТРЪХНАЛИ  И  ЗЛИ  ОСИ,
РЕДЯТ  КИЛИЙКИ  ПОЛУИСТИНИ
ВЪРХУ  ЧЕЛОТО  МИ  НАДВИСНАЛИ  -
КОЙ  ИСКА  С  ТУЙ  ДА  МЕ  ВБЕСИ?

СЪС  НИКОГО  НЕ  СЪМ  СЕ  КАРАЛ,
НИ  ПРЯКА  ДУМА  ПРОМЪЛВИЛ,
ЧЕ  ХУБАВАТА  КАРАВАНА
ОПЛЕСКАНА,  ТАКА  ДА  СВАРЯ.
НА  ЦЯЛО  СЕЛО  ЗА  РЕЗИЛ.

ДЪЛБОКО,  ДОКАТО  УНЕСЕН,
УМУВАХ  АЗ,  УНИЛ  И  ТИХ,
С  НОВ  ПОРИВ  ВЯТЪРЪТ  ТЪЙ  БЕСЕН
ЗАПРАТИ  ПЛОД  ОТ  ЗРЯЛА  ЕСЕН  -
В  КАРТИНАТА  -  ПОРЕДЕН  ЩРИХ.

ОТВОРИХА  СЕ  СЕТИВАТА.
ТОВАРА  СМЪКНАХ  ОТ  ПЛЕЩИ.
ЗАБЛУДАТА  МИ  ПРИПОЗНАТА
ОТВЕЯ  ВЯТЪРЪТ  В  ГОРАТА
С  ТОВА,  КОЕТО  МЕ  ВТРЕЩИ!

image

Иван  Христов



Гласувай:
7


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12218578
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80786
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930