Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2014 09:41 - НЕПОТЪРСЕНА - ЕВГЕНИЯ ТОДОРОВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 366 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
НЕПОТЪРСЕНА

ЛУНАТА  Е  ИЗПЪЛНИЛА  НЕБЕТО
С  ВЪЗДИШКАТА  СИ  КЕХЛИБАРЕНА,
ЗВЕЗДИТЕ  -  НАНИЗ  ОТ  ДУШАТА  МИ,
ВЪВ  АЛЕНО  ТРЕПТЯТ  ОБАГРЕНИ.

В  ПОРОЙ  ОТ  ЗВЕЗДОПАДНИ  СВЕТЛИНИ,
НАНИЗАНИ,  ТРЕПТЯТ  СЪЛЗИТЕ  МИ,
СЪБРАЛИ  ДЪЖДОВЕТЕ  ЕСЕННИ,
ИЗЛИВАТ  СЕ  НА  СТРУЙКИ  ПО  ЛИЦЕТО  МИ.

„ВИНОВНА  СИ",  МИ  КАЗАХА  ОЧИТЕ  ТИ.
ИЗВЪРНА  СЕ  ОТ  МЕН  БЕЗ  ВРЕМЕ.
НЕБЕТО  МИ  ТАКА  ВИСОКО  Е...
ЧЕ  НЕ  ДОСТИГНА  НИКОГА  ДО  ТЕБЕ.

НЕ  МЕ  ПОЗНА...  И  ЧИЙ  Е  ТОЗИ  ГРЯХ...
НЕ  ЛИТНА  СЪС  КРИЛЕ  ДА  МЕ  ДОСТИГНЕШ.
А  АЗ  СЪС  ВЯТЪРА  СЪБЛИЧАХ  СЕ  БЕЗ  СВЯН,
РАЗГОЛИЛА  ДО  ДЪНО  СЪЩНОСТТА  СИ.

ТРЕПТЯХ  ПОД  СТРУЙКИ  ВОДОПАДИ
СЪБИРАХ  В  ШЕПИТЕ  СИ  СВОБОДА,
НО  ТИ  НЕ  МЕ  ПОТЪРСИ  В  МЛАДОСТТА  МИ,
А  В  ЗРЕЛОСТТА  НЕ  МЕ  ПОЗНА...

САМА  СЪМ.  ПЪЛНОЛУНИЕ  Е.  ТИ  ЗАСПА,
ПРЕГЪРНАЛ  СВОЙТЕ  МИСЛИ  ЗА  РАЗПЛАТА.
ЗА  ТЕБ  ОСТАВАМ  НЕВЯРНАТА  ЖЕНА,
А  АЗ  СЪМ  ТВОЯТА  ЗВЕЗДА  НЕОСЪЗНАТА.

НЕ  МЕ  ПОТЪРСИ  НИКОГА  В  СЪНЯ  СИ,
В  ОЧИТЕ  СИ  ОТ  РЕВНОСТ  НЕ  МЕ  ПОБРА,
И  НЕНАМЕРЕНА  СЕ  СКИТАМ  В  ДЕЛНИКА,
ДО  ТЕБ,  БЕЗ  ТЕБ...  ВЪВ  СВОЯТА  ТИШИНА.

image

Евгения  Тодорова



Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12221997
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80792
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930