Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2014 09:37 - САМ ВКЪЩИ - БИНЬО ИВАНОВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 545 Коментари: 1 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
САМ  ВКЪЩИ

САМ  КАТО  ОРЕХ  КОСТЕЛИВ  ОСТАВЕН  НАСТРАНА,
В  ЕДНА  ОТ  ВЧЕРА  ВЕЧЕ  ЗАКОРАВЯЛА  ТИШИНА.
СТОЛОВЕТЕ  НА  МЯСТО  И  СНИМКИТЕ  НА  МЯСТО,
И  КНИГИТЕ,  И  КОТКАТА,  И  МАСАТА  НА  МЯСТО,
И  АЗ:  ДО  КРАЯ  НА  СВЕТА  ЩЕ  СИ  СТОЯ  ТАКА,
НЕПИПНАТ  ОТ  ЖЕНА  И  ОТ  ДЕТЕ  С  РЪКА.

ПОСИПАН  С  ПЕПЕЛ,  СЛУШАМ  ТЪМНИТЕ  ЩУРЦИ,
ПРИИЖДА  НЕЩО,  ДВИЖИ  СЕ  КЪМ  МОИТЕ  ОЧИ;
ПОСТАВЕНО  С  ВЪЗДИШКА,  ТО  ПЛАВА  ПО  РЕКАТА,
ПОКРАЙ  ВЪРБИ  СЪС  МАЛКО  ВЯТЪР  ПЛАВА  ПО  РЕКАТА,
ТО  -  СЕЩАНЕТО,  ЧЕ  СТОЯ  РАЗТВОРЕН,  ТО  -  МИСЪЛТА  ЗА  МЕН,
И  ЩЕ  МЕ  СТИГНЕ  ОЩЕ  УТРЕ,  НАЙ-КЪСНО  ВДРУГИДЕН.

image

Биньо  Бинев






Гласувай:
9


Вълнообразно


1. donchevav - ПОКРАЙ ВЪРБИ СЪС МАЛКО ВЯТЪР ПЛАВА ...
02.11.2014 09:45
ПОКРАЙ ВЪРБИ СЪС МАЛКО ВЯТЪР ПЛАВА ПО РЕКАТА,
ТО - СЕЩАНЕТО, ЧЕ СТОЯ РАЗТВОРЕН, ТО - МИСЪЛТА ЗА МЕН,
И ЩЕ МЕ СТИГНЕ ОЩЕ УТРЕ, НАЙ-КЪСНО ВДРУГИДЕН.

Eх, красота! И естествено - котката също е намерила място в този стих!
Знаеш, че обожавам този автор - не можах да се въздържа! Благодаря ти, Амброзия! Хубав ден!
цитирай
2. ambroziia - ПОКРАЙ ВЪРБИ СЪС МАЛКО ВЯТЪР ПЛАВА ...
02.11.2014 10:06
donchevav написа:
ПОКРАЙ ВЪРБИ СЪС МАЛКО ВЯТЪР ПЛАВА ПО РЕКАТА,
ТО - СЕЩАНЕТО, ЧЕ СТОЯ РАЗТВОРЕН, ТО - МИСЪЛТА ЗА МЕН,
И ЩЕ МЕ СТИГНЕ ОЩЕ УТРЕ, НАЙ-КЪСНО ВДРУГИДЕН.

Eх, красота! И естествено - котката също е намерила място в този стих!
Знаеш, че обожавам този автор - не можах да се въздържа! Благодаря ти, Амброзия! Хубав ден!


Много красота, художествено издържани и
неповторимо завладяващи са неговите стихове.
Приятен ден, Donchevav!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12237909
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80802
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930