Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2014 12:27 - ЛЕТЯ - СТЕФИ ЛАЛЕВА (МАРГАЛО)
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 360 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ЛЕТЯ

КРИЛАТА  СИ  НЕ  ДАВАМ  И  НЕ  ЛАЗЯ.
ВИНАТА  ВЕЧЕ  СЕ  ОТКАЗАХ  ДА  Я  ПАЗЯ.
РАЗТВОРИХА  Я  НА  ЗЕЛЕНОТО  ОЧИТЕ  МИ,
ИЗДИШАХА  Я  С  БОЛКАТА  ГЪРДИТЕ  МИ.

СЕГА  СЪМ  КАПКА  НЕЖНОСТ  -  И  УХАЯ,
СЕГА  СЪМ  ЦВЕТЕ  -  АНГЕЛ  БЯЛ  ОТ  РАЯ.
КАКВО  КАТО  НАВЪН  Е  ЛЮТА  ЗИМА,
ЩОМ  ЛЕТЕН  БРИЗ  В  КРИЛЕТЕ  МИ  ПРЕМИНА.

ЗАЩОТО  СЪМ  ВЪЛШЕБНА  И  СЪМ  ЦВЕТНА
И  ВСЕКИ  МИГ  МЕ  РАЖДА  С  ВСЯКА  КЛЕТКА;
ВЪВ  СЛЪНЧЕВ  ЛЪЧ  НА  УТРОТО  ПО  ЖЪТВА,
СЪС  ЖАДНИ  УСТНИ  -  ЧАКАЩИ  ДЪЖДА.

ВЪВ  МОРНИ  ДВЕ  РЪЦЕ  -  И  ПРЪСТ  ИЗПРЪХНАЛА,
СЛЕД  ВЯТЪРЪТ  ЗАКАЧАЩ  СЕ  С  ДЕНЯ.
ПО  БИЛОТО  В  СКАЛИ  ОТ  СНЯГ  ЗАТРУПАНИ,
И  МОРСКИ  БРИЗ  -  ОЧАКВАН  И  ЖЕЛАН.

ВЪВ  ЗРЕЛИТЕ  УТРОБИ  НА  ЖЕНИТЕ  НИ,
ИЗ  ГОРДИЯ,  МОГЪЩ  -  ГОЛЯМ  БАЛКОН.
ПРЕЗ  ШЕПОТА  ЗВЪНЛИВО  СИН  НА  РУЧЕЯ,
ВЪВ  ЛЮЛЯКОВА  НОЩ  -  СРЕД  ГОРСКИ  ЛЕС,

НА  РОЗАТА  -  РАЗЦЪФНАЛА  ЗА  СЛУЧАЯ,
И  В"ВИНОТО  ПЕНЛИВО  -  С  ВКУС  НА  МЕД.
ЗАЩОТО  СЪМ  ВЪЛШЕБНА  И  СЪМ  ЦВЕТНА
И  ВСЕКИ  МИГ  МЕ  РАЖДА  С  ВСЯКА  КЛЕТКА.

image

Стефи  Лалева  (Маргало)



Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12221203
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80791
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930