Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2015 09:02 - БЯЛА МАГИЯ - КРАСИМИРА СТОЙНОВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 1484 Коментари: 2 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
БЯЛА  МАГИЯ

ПРЕМРЕЖВА  МИ  ДАНТЕЛЕН  СНЯГ  ПРОЗОРЦИ
И  СЯКАШ  НАДОШЛИ  СА  ЦАРЕДВОРЦИ
ОТ  СПОМЕНИ.  ПРИДРЪПВАТ  МИ  ДЕКОРИ
ОТ  ДРУГА  ЗИМА,  ВЪВ  КОЯТО  РОЛИ

ИГРАЕХ  АЗ  И  МОЯ  МИЛ  -  СТУДЕНТА.
И  ОЖИВЯВА  СТАРА,  СТАРА  ЛЕНТА...
ТО  БЕШЕ  НЕЖНА  НЯКАКВА  МАГИЯ,
НЕВЕРОЯТНО  СИНЬО-БЯЛА  И  ОТ  ТИЯ,

КОИТО  СЕ  ПРЕВРЪЩАТ  В  СПОМЕН  ВЕЧЕН,
ЗАКЛЕЛ  СЕ  НА  СЪРЦЕ  ДА  Е  ОБРЕЧЕН.
ПАК  СНЯГ  СЕ  СИПЕШЕ  ОТ  НЕБЕСАТА
В  МАСТИЛЕНАТА  НОЩ  И  В  БЕЛОТАТА

ЗА  ПЪРВИ  ПЪТ  ВЪРВЯХ  С  МОМЧЕ  ДО  МЕНЕ,
В  ЛЮБОВ  И  В  СНЯГ  ЗАТЪВАХ  ДО  КОЛЕНЕ,
ТРЕПЕРЕЩА  ОТ  СТУД,  ОЧАКВАНЕ  И  РАДОСТ
ЗА  ПЪРВАТА  ЦЕЛУВКА,  В  ПЪРВАТА  МИ  МЛАДОСТ.

ДОКОСВАХА  НИ  СНЕЖНИ  КЛОНИ,  ТЕЖКИ,  НИСКИ,
ОТУПВАХМЕ  СНЕГА  И  СТАВАХМЕ  ПО-БЛИЗКИ
И  ТОЛКОВА,  ЧЕ  В  СТЪПКИТЕ  МУ  СТЪПВАХ,  ПРИБЛИЖИЛА  -
ОПАСНАТА  ДИСТАНЦИЯ  УМИШЛЕНО  СКЪСИЛА.

ЕДНА  РЪКА  С  ЖЕЛАНИЕ  СЕ  СПУСНА
ПО  МОЙТА  МОКРА  ШУБА.  И  НЕ  МЕ  ИЗПУСНА,
ДОКАТО  НЕ  ПОКРИ  С  ЦЕЛУВКИ  НЕЖНИ
ЛИЦЕТО  МИ  ГОРЕЩО,  МИГЛИТЕ  МИ  НЕЖНИ...

МАГИЯ  БЕШЕ,  БЕШЕ  СИ  МАГИЯ.
ОТ  НАЙ-НЕПОВТОРИМИТЕ!  ЕДИНСТВЕНИ!  ОТ  ТИЯ  -
НАЙ-БЕЛИТЕ!  НЕ  БИ!  НЕ  СТАНА  -  МОЯ  ОРИСИЯ!

image

Красимира  Стойнова,  Из  „Есени  далечни"



Гласувай:
12


Вълнообразно


1. sherif - ...
01.01.2015 11:42

За много години ...! Здраве, щастие, успехи ...

цитирай
2. ambroziia - За много години. . . ! Здраве, щ...
01.01.2015 13:02
sherif написа:

За много години ...! Здраве, щастие, успехи ...



За много години!
Здраве, късмет и благополучие!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12215708
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80773
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930