Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2015 07:09 - ДОБРЕ ЧЕ ДАДЕ БОГ ДА ОСТАРЕЯ! - ГАЛЕНА ВОРОТИНЦЕВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 403 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ДОБРЕ  ЧЕ  ДАДЕ  БОГ  ДА  ОСТАРЕЯ!

ДОБРЕ  ЧЕ  ДАДЕ  БОГ  ДА  ОСТАРЕЯ  -
С  ВИСОКО  КРЪВНО,  С  НЕРВИ  И  АРТРИТИ,
И  НЕДВУСМИСЛЕНО  ДА  ПОБЕЛЕЯ
ОТ  ЧЕРНИ  МИСЛИ  С  БЯЛ  КОНЕЦ  ЗАШИТИ.

СЕГА  -  ПОЧИВКА.  СТИГА  ПЪРВА  МЛАДОСТ.
В  ПОБЪРКАН  СЪН,  ЗАПРЕТНАЛА  РЪКАВИ,
БЪЛНУВАМ  ПЪРВО  ЛИБЕ  -  ПЪРВА  РАДОСТ,
ИЗМЪКВАМ  ГО  ОТ  ЛЕПКАВА  ЗАБРАВА.

ТОЙ,  ГОСПОД,  Е  ВИСОКО,  НО  МЕ  ВИЖДА
В  ЕДНО  КЬОШЕ  НА  КЪСИЧКОТО  ВРЕМЕ  -
УСУКВА  МЕ,  ПРИТИСКА  МЕ,  ЗАЗИЖДА...
НЕ  СТИГА  ВЪЗДУХ,  НО  СИ  ТЪРСЯ  СТРЕМЕ

ДА  ЯХНА  СТО  ИЛЮЗИИ  ОТ  ВЯТЪР,
НО  ВЯТЪРЪТ  Е  ТИХ  КАТО  ВЪЗДИШКА,
А  В  ПАЗВАТА  МИ  СЯКАШ  Е  ИЗЛЯТА
ГОРЧИЛКА  -  ТРИСТА  СТИХА  ДА  НАПИША.

И  САМО  НОЩЕМ,  ХЛОПНАЛА  ВРАТАТА,
ПРЕГЛЪЩАМ  ВКУС  НА  ХЛЯБ,  НА  СОЛ  И  ВИНО...
НА  МАЛКИЯ  СИ  ПРЪСТ  ВЪРТЯ  ЗЕМЯТА,
ЗАВИВА  МИ  СЕ  СВЯТ,  НО  ГО  НАМИРАМ.

ОБРЪЩАМ  ПЛАНИНИТЕ  И  ГОРИТЕ,
ДОЛИТАМ  КАТО  ЛУД  ФАНТОМ  И  СЯНКА,
С  ПОСЛЕДНИ  НЕРВИ,  КРЪВНО  И  АРТРИТИ  -
НА  ПРЪСТИ  ПОКРАЙ  КРОТКАТА  МУ  ДРЯМКА

МИНАВАМ  ДА  МУ  СЛОЖА  ХЛЯБ  И  ВИНО.
ЗАЩО  МЕ  ГЛЕДА  НЯКАК  СИ  НАМРЪЩЕН?
ПОНЕ  ДОКАТО  ТОЗИ  СЪН  ОТМИНЕ,
ПРЕЗ  УМ  НЕ  МИ  МИНАВА  ДА  СЕ  ВРЪЩАМ.

image

Автор:  Галена  Воротинцева



Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12220540
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80790
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930