Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2016 22:24 - НЕ МЕ ЗАГЛЕЖДАЙ! - КРАСИМИРА СТОЙНОВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 449 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
НЕ  МЕ  ЗАГЛЕЖДАЙ!

НЕ  СТОЙ,  НЕ  СЕ  ЗАГЛЕЖДАЙ  В  МЕНЕ,
ЛЮБОВ,  ОТ  ПРЕЖНИТЕ  МИ  ДНИ,
СЕМЕЕН  СИ  ОТ  МНОГО  ВРЕМЕ,
ОТ  МНОГО  МЕСЕЦИ,  ЛУНИ!

НЕ  МЕ  ПРЕСРЕЩАЙ  ОТДАЛЕЧЕ,
НЕ  СЕ  ИЗВРЪЩАЙ  ТИ  С  ГЛАВА,
НАПРАВИ  СВОЯ  ИЗБОР  ВЕЧЕ,
А  АЗ  ОСТАНАХ  СИ  САМА!

БЪДИ  ЩАСТЛИВ,  СЕГА  СИ  С  НЕЯ,
А  С  МЕНЕ...  ВСИЧКО  ЗАБРАВИ!
НЕ  МЕ  РАЗПИТВАЙ  КАК  ЖИВЕЯ!
НЕ  СЕ  ПОМАЙВАЙ,  ОТМИНИ!

НЕ  СЕ  РАЗКАЙВАЙ,  ЧЕ  ИЗБРАЛ  СИ
ПОГРЕШНО  ДРУГА,  ВМЕСТО  МЕН!
ЗАЩО  СЪДБАТА  СИ  НАМРАЗИ?
НАЛИ  БЕ  В  НЕЯ  ЗАПЛЕНЕН?

НЕ  СЕ  НАПИВАЙ  ТИ  ОТ  МЪКА,
НЕ  МЕ  ПРЕСЛЕДВАЙ  КРАДЕШКОМ
НА  РАЗСТОЯНИЕ  И  В  МРАКА,
ДОКАТО  СТИГНА  СВОЯ  ДОМ!

НЕ  СИ  ИГРАЙ  ТИ  С  ЛЮБОВТА  МИ,
ЧЕ  АКО  ЕЙ  СЕГА  РЕКА,
ЖЕНА  ТИ  ЩЕ  УЗНАЙ  СКРЪБТА  МИ,
АЗ  РОЛИТЕ  ЩЕ  РАЗМЕНЯ!

ТЕ  КАЗВАТ  -  ВРЕМЕТО  ЛЕКУВА.
А  ОБИЧТА  НИ?  НЕ  -  НАЛИ?!
ТАКА  НА  ДВАМА  НИ  СЕ  СТРУВА
ОТ  МНОГО  МЕСЕЦИ,  ЛУНИ.

КАК  ЧУВСТВАМ  СЕ  НЕЛОВКО,  ЖАЛКО,
НА  ТОЗИ  ОЖИВЕН  ПЛОЩАД!
ДОБРЕ,  ЩЕ  СПРА  ДО  ТЕБ  ЗА  МАЛКО.
ДА,  ЗНАМ,  ЧЕ  ГЛЕДА  НИ  ЦЯЛ  ГРАД.

И  АЗ  НЕ  СПЯ  ПО  ЦЕЛИ  НОЩИ!
НЕ  СЕ  ОГЛЕЖДАЙ,  ПРЕСТАНИ!
КАЖИ,  ОБИЧАШ  ЛИ  МЕ  ОЩЕ?
ДА  ЗНАМ!  В  ОЧИ  МЕ  ПОГЛЕДНИ!

И  АКО  Е  ТАКА,  ТОГАВА
ТРЪГНИ  СЪС  МЕНЕ!  С  МЕН  ТРЪГНИ!!!
И...  НЕКА  СТАВА  ЩО  ЩЕ  СТАВА
НАПРЕД  -  ВЪВ  МЕСЕЦИ,  ЛУНИ!

image

Автор:  Красимира  Стойнова
Из  „В  два  континента"



Гласувай:
9


Вълнообразно


1. kvg55 - Глупак. Като си семеен, гледай си ...
12.02.2016 18:45
Глупак. Като си семеен, гледай си жената.
цитирай
2. ambroziia - Глупак. Като си семеен, гледай си ...
13.02.2016 10:05
kvg55 написа:
Глупак. Като си семеен, гледай си жената.


Ха-ха!
-Гледай си жената! - крещя и аз.
Дано да ни чуе...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12241122
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80802
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930