Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2016 22:40 - СРЕЩА - АЛЕКСАНДЪР КАЛЧЕВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 502 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
СРЕЩА

„...Казват,  лекувало  времето."
Ем.  Дикинсън

ДА,  АЗ  СЪМ...  БИВШИЯТ.  КОГОТО  ТИ  СИ
ЗАБРАВИЛА,  КАТО  НЕНУЖНА  ТАЙНА.
И  ОЩЕ  МЕ  БОЛИ  ОТ  ТАЗИ  МИСЪЛ,
ОТКАКТО  С  ТЕБ  СЕ  СРЕЩНАХ.  УЖ  СЛУЧАЙНО.

В  ОЧИТЕ  ТИ  СЕ  МЯТАХА  ГОДИНИ,
ОПЛЕТЕНИ  ВЪВ  МРЕЖИТЕ  НА  СПОМЕН.
СТОЯХ  ДО  ТЕБ.  И  ДИШАХ  КАТО  РИБА.
А  ОТ  ГЛАСА  МИ  НЯМАШЕ  И  ПОМЕН.

ДОБРЕ,  ЧЕ  БЕШЕ  ТЕСЕН  КОРИДОРА,
ЗА  ДА  ПОДСИЛИ  ЧУВСТВОТО  ЗА  БЛИЗОСТ.
ПРОСТИ  МИ,  ЧЕ  НЕ  ЗНАМ  КАКВО  ГОВОРЕХ.
КОЙ  ЖАДЕН  ПЕЕ,  АКО  СРЕЩНЕ  ИЗВОР?

И  ДВАМАТА  СЕ  БЯХМЕ  ПРОМЕНИЛИ,
НО  АЗ  НЕ  МОЖЕХ  ДА  НЕ  ТЕ  ПОЗНАЯ.
ТИ  ПАК  СИ  БЕ  ОСТАНАЛА  КРАСИВА.
ТИ  ПАК  СИ  БЕШЕ  СЪЩАТА,  ОНАЯ...

НАПИХ  СЕ.  ВЕЧЕ  МОГА  ДА  СЕ  ВЪРНА.
ОСТАНА  ЛИ  СЕКУНДА  ОЩЕ  САМО,
НЕ  ЩЕ  СЕ  ВЪЗДЪРЖА.  ЩЕ  ТЕ  ПРЕГЪРНА.
ЩЕ  СЕ  ОТВОРИ  СТАРАТА  МИ  РАНА.

И  ВСИЧКИ  МОИ  КУЛИ  ЩЕ  СЕ  СРУТЯТ...
НЕ,  ВРЕМЕТО  ИЗОБЩО  НЕ  ЛЕКУВА.
ПРОСТО  ПОВТАРЯ  ВЧЕРАШНОТО  УТРЕ.
ОСТАНАЛОТО...  САМО  НИ  СЕ  СТРУВА.

image

Автор:  Александър  Калчев




Гласувай:
8


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12219986
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80787
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930