Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2012 14:23 - Н Е Т Ъ Р П Е Н И Е - ВИЛХЕЛМ МЮЛЕР
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 421 Коментари: 0 Гласове:
1



                   Н Е Т Ъ Р П Е Н И Е


ПО  ВСИЧКИ  ДЪРВЕСА  ЩЕ  ГО  ИЗРЕЖА
       И  ПОСЛЕ,  ВЪРХУ  ВСЕКИ  КАМЪК  ТЕЖЪК;
ЩЕ  ГО  ПОСЕЯ  ВРЕДОМ,  КАТО  СЕМЕ,
       ЗА  ДА  ПОНИКНАТ  РОЙ  ЦВЕТЯ  СЛЕД  ВРЕМЕ;
НА  ВСЕКИ  ЛИСТ  ЩЕ  ГО  НАПИША...  ТО  Е:
       „СЪРЦЕТО  МИ  ЩЕ  БЪДЕ  ВЕЧНО  ТВОЕ!"

ЩЕ  ХВАНА  И  НАУЧА  НЯКОЙ  СЛАВЕЙ
       НА  СЛОВОТО  ЧОВЕШКО  -  ТОЙ  ТОГАВА,
НА  МОЯТА  ДУША  С  КОПНЕЖА  ГОРЪК,
       С  ГЛАСА  НА  МОЯТА  ДУША  ЩЕ  ЗАГОВОРИ,
ЩЕ  ПЕЕ  В  ЗДРАЧ  ПРЕД  НЕЙНИТЕ  ПОКОИ:
       „СЪРЦЕТО  МИ  ЩЕ  БЪДЕ  ВЕЧНО  ТВОЕ!"

С  ДЪХА  СИ  ЩЕ  ГО  ДАМ  И  НА  ЗЕФИРА,
       ТА  ТЪЙ  ДА  ШУМОЛИ  В  ЛЕСА  РАЗМИРЕН;
ДА  БЛЕСНЕ  ПО  ЦВЕТЯТЯ  ЗАМЕЧТАНИ
       И  ДА  ДЪХТИ  СЪС  ТЕХНИТЕ  УХАНИЯ;
ДА  ЗАЕХТИ  СРЕД  ГРОХОТА  В  ПРИБОЯ:
       „СЪРЦЕТО  МИ  ЩЕ  БЪДЕ  ВЕЧНО  ТВОЕ!"

ТО  ВЕЧЕ  В  ПОГЛЕДА  СТОИ  ОТКРИТО,
       ПЛАМТИ  ДОРИ  И  ЖАРИ  ПО  СТРАНИТЕ,
И  ПИШЕ  ГО  НА  УСТНИТЕ  МИ  БЛЕДНИ;
       ЩЕ  ШЕПНЕ  ВЪВ  ВЪЗДИШКИТЕ  ПОСЛЕДНИ
ИЛИ  ЩЕ  ЕКНЕ  В ХЛАДКИТЕ  УСОИ:
       „СЪРЦЕТО  МИ  ЩЕ  БЪДЕ  ВЕЧНО  ТВОЕ!"

Превод от немски:
Димитър Стоевски



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12218828
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80786
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930