Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2013 09:08 - ПО ЗВЕЗДНИТЕ КЛАВИШИ - ЕЛЕНА АЛЕКОВА
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 403 Коментари: 0 Гласове:
2



             ПО   ЗВЕЗДНИТЕ   КЛАВИШИ

       ПО  ЗВЕЗДНИТЕ  КЛАВИШИ  РАЗГАДАВАМ
НА  БИТИЕТО  ТАЙНСТВЕНИЯ  СМИСЪЛ
КАК  КОРЕНЪТ  В  ПРЪСТТА  СЕ  ВПРИМЧВА  ЗДРАВО,
КАК  ВСЕКИ  НЕГОВ  ТРЕПЕТ  СЕ  ОБИСТРЯ
И  СЕ  ПРЕВРЪЩА  В  КЛОН,  В  ЛИСТЕНЦЕ,  В  МИСЪЛ,
КОЯТО  В  ПУСТОТАТА  СЕ  СМАЛЯВА.

       ПО  ЗВЕЗДНИТЕ  КЛАВИШИ  РАЗПОЗНАВАМ
ЗАГАДКИТЕ  НА  СВОЯТА  ПРИРОДА
ЖИВЪТЪТ  МИ  В  СМЪРТТА  Е  ВПРИМЧЕН  ЗДРАВО,
ТЯ  ГО  СЪБУЖДА  В  МЕН  И  ТЯ  ГО  ВОДИ
ПРЕЗ  СЪНИЩА  И  БЛЯНОВЕ  БЕЗПЛОДНИ
В  ПОКОИТЕ  НА  СИНЯТА  ЗАБРАВА.

       ПО  ЗВЕЗДНИТЕ  КЛАВИШИ  РАЗГАДАВАМ
КАКВО  Е  ИСТИНА,  КАКВО  ИЗМАМА,
ПОСТИГАМ  МУЗИКАТА  СВОЕНРАВНА
НА  ВРЕМЕ  И  ОТТАМНО,  И  ОТСАМНО,
КЪДЕТО  И  МЕ  ИМА,  И  МЕ  НЯМА
В  РЕАЛНОСТИ  И  ЯВНИ,  И  НЕЯВНИ.

       НО  И  ПРЕДЧУВСТВАМ  МУЗИКА  ТАКАВА,
КАКВАТО  НИКЪДЕ  НЕ  СЪЩЕСТВУВА,
КОСАТА  МИ  ОТ  УЖАС  СЕ  ИЗПРАВЯ,
ДУШАТА  МИ  ВЪЗТОРЖЕНА  ЛИКУВА:
ЗАПЛАХА,  ОБЕЩАНИЕ,  МИЛУВКА,
КОЯТО  И  УБИВА,  И  ПРОЩАВА.

       ПО  ЗВЕЗДНИТЕ  КЛОВИШИ  РАЗГАДАВАМ
ВЕЛИКАТА,  НЕУЛОВИМА  ТАЙНА
НА  ТОЗИ  СВЯТ,  ЗА  СВЯТ  НЕРАЗГАДАВАН,
СМЛЯЛ  В  СЕБЕ  СИ  И  КРАЯ,  И  БЕЗКРАЯ...
ОТВЪН  ЛИ  Е,  ОТВЪТРЕ  ЛИ  -  НЕ  ЗНАЯ,
СВЯТ  НЕВЪЗМОЖЕН  И  НЕВЪПЛЪЩАВАН.

                 image

Елена  Алекова



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12220627
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80791
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930