Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2013 10:29 - ОБИЧ МОЯ - ДИЛЯНА ПЕНЧЕВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 595 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
              ОБИЧ  МОЯ

ЗА  МЕН  ТИ  СИ  ВСЕЛЕНАТА,  БЕЗКРАЯ,
      ЛЪЧИТЕ  ЧИСТИ  НА  ИЗГРЯВАЩИЯ  ДЕН.
ЛЮБОВ,  МЕЧТИ  И  БЛЯНОВЕ  ЩАСТЛИВИ
ЗАПАЛВАШ  В  МОИТЕ  ОЧИ.

КОГАТО  ТИ  МИ  ЗАГОВОРИШ
ВРЕМЕТО  ЗАБАВЯ  СВОЯ  ХОД
      И  ДУШАТА  СЕ  ВЪЗРАЖДА
ЗА  НОВИ  РАДОСТИ,  ЗА  НОВ  ЖИВОТ!

ЩАСТИЕ  В  СЪРЦЕТО  БЛИКВА
И  ТО  ЗАПЯВА  С  ВЕСЕЛ  ТОН:
      БЪДИ  ДО  МЕНЕ,  ОБИЧ  МОЯ!
БЪДИ  ДО  МЕН,  ДО  СЕТНИЯ  МИ  ДЕН!

image

Диляна  Пенчева



Гласувай:
4


Вълнообразно


1. bezistena - ЛЮБИМИ МОИ!
17.10.2013 00:33
ЗА МЕН ТИ СИ ВСЕЛЕНАТА, БЕЗКРАЯ
ВСЕЛЕНАТА И БЕЗКРАЯ=Богиня Диана и Исуз Балкарина

ЗА МЕН ТИ СИ ВСЕЛЕНАТА,БЕЗКРАЯ=За мен ти Си Богиня Диана и Исуз Балкарина

ЗА НОВ ЖИВОТ=Бог Изуж и Богиня Диана
МОИТЕ ОЧИ=МОИТЕ ОТШИ=МОИТЕ Диана и Ешуа=Мат Диана и Ешуа
ИЗГРЯВАЩИ ДЕН=ИЗГРЯВАШТ ДЕН=Изуш Трака и Богиня Диана
СВОЯ ХОД=Иса и Бохиня Диана
В СЪРЦЕТО БЛИКВА=Богиня Диана и Бог Исус Бълкарина
ЗАПЯВА С ВЕСЕЛ ТОН=ЗАПЯВА С Бог Иса Дуло

БЪДИ ДО МЕНЕ, ОБИЧ МОЯ!
БЪДИ ДО МЕН, ДО СЕТНИЯ МИ ДЕН!

БЪДИ ДО МЕНЕ=Богиня Диана Мад
ОБИЧ МОЯ=ОБИТШ МОЯ=Ешуа и Богиня Мат
БЪДИ ДО МЕНЕ,Ешуа и Богиня Мат!
СЕТЕН ДЕН=ДЕН на Иса и Диана-Второто пришествие на Боговете
цитирай
2. ambroziia - ЗА МЕН ТИ СИ ВСЕЛЕНАТА, БЕЗКРАЯ ...
17.10.2013 06:51
bezistena написа:
ЗА МЕН ТИ СИ ВСЕЛЕНАТА, БЕЗКРАЯ
ВСЕЛЕНАТА И БЕЗКРАЯ=Богиня Диана и Исуз Балкарина

ЗА МЕН ТИ СИ ВСЕЛЕНАТА,БЕЗКРАЯ=За мен ти Си Богиня Диана и Исуз Балкарина

ЗА НОВ ЖИВОТ=Бог Изуж и Богиня Диана
МОИТЕ ОЧИ=МОИТЕ ОТШИ=МОИТЕ Диана и Ешуа=Мат Диана и Ешуа
ИЗГРЯВАЩИ ДЕН=ИЗГРЯВАШТ ДЕН=Изуш Трака и Богиня Диана
СВОЯ ХОД=Иса и Бохиня Диана
В СЪРЦЕТО БЛИКВА=Богиня Диана и Бог Исус Бълкарина
ЗАПЯВА С ВЕСЕЛ ТОН=ЗАПЯВА С Бог Иса Дуло

БЪДИ ДО МЕНЕ, ОБИЧ МОЯ!
БЪДИ ДО МЕН, ДО СЕТНИЯ МИ ДЕН!

БЪДИ ДО МЕНЕ=Богиня Диана Мад
ОБИЧ МОЯ=ОБИТШ МОЯ=Ешуа и Богиня Мат
БЪДИ ДО МЕНЕ,Ешуа и Богиня Мат!
СЕТЕН ДЕН=ДЕН на Иса и Диана-Второто пришествие на Боговете


Благодаря.
Приятен ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12216180
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80776
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930